قوانین

قوانین و مقررات (Terms of Service) اکانت استور

کاربر گرامی ضمن تشکر از انتخاب شما به جهت بازدید از سایت اکانت استور، از آنجا که هرگونه استفاده از این سایت به هر نحوی اعم از عضویت در سایت، خرید محصولات و استفاده از هر یک از خدمات به معنای قبول شرایط و قوانین فروشگاه اکانت استور است

روز و ساعت کاری: روز های کاری اکانت استور ۷ روزه هفته بجز روزهای تعطیل در تقویم رسمی خواهد بود و ساعات کاری این وبسایت از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب خواهد میباشد.

مجموعه اکانت استور دارنده نماد اعتماد و تاییدیه از وزارت صنعت معدن و تجارت میباشد

اکانت استور ملزم به رعایت قوانین و مقررات مندرج در صفحه سامانه نماد اعتماد الکترونیکی به ادرس enamad.ir/Laws و اصلاحات بعدی ان میباشد

شرایط ارسال و تحویل سفارش :

ادرس ایمیل کاربر بعنوان محل دریافت محصول تلقی میگردد و عواقب درج اشتباه ان به عهده خود کاربر می باشد.

در صورت درج اطلاعات نادرست سفارش قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد اکانت استور مسولیتی در قبال آن ندارد.

اکانت استور میتواند جهت اطمینان از صحت ثبت سفارش اطلاعات تکمیلی و بیشتری جهت احراز هویت درخواست کند

مدت زمان تحویل سفارش از سمت اکانت استور آنی و لحظه ای نیست و همانطور که در  توضیحات محصول ذکر شده است در شرایط عادی ممکن است بین 1 الی 96 ساعت به طول بکشد، در صورت بروز شرایط ویژه اکانت استور مجاز به افزایش زمان تحویل سرویس تا 2 برابر خواهد بود.

شرایط گارانتی و پشتیبانی سفارشات :

اکانت و یا لایسنس خریداری شده با توجه به قانونی/اشتراکی/کرکی بودن مدت زمان گارانتی(تضمین) اکانت متفاوت است در صفحه توضیحات محصول مدت زمان گارانتی و تعویض اکانت ذکر شده است

کاربر موظف است در زمان بروز مشکل برای اشتراک به پشتیبانی سایت و پس از اتمام زمان اشتراک امکان پشتیبانی و ضمانت برای اشتراک مربوطه وجود ندارد

اکانت استور هیچ گونه مسولیتی در قبال عدم اگاهی کاربر در رابطه استفاده از سرویس /اختلال در سرویس و یا باگ های نرم افزاری شرکت ثالث را ندارد پشتیبانی محصول تنها شامل مشکلات ناشی از خود اشتراک بوده همچنین نحوه نصب/ فعالسازی/ بروزرسانی/ و… اشتراک جزء وظایف اکانت استور نمیباشد با وجود این اکانت استور با بخشی به نام “وبلاگ” اقدام به حل مشکلات ناموبوط به پشتیبانی کاربران را می نماید

کاربر موظف است تا مشکلات خود را تنها از طرق تیکت و پشتیبانی پیگیری کند و از ارسال پیام های مکرر برای یک موضوع خودداری کند

کاربر موطف است تا ادب و شئونات اخلاقی را در هنگام ارسال تیکت و یا تماس با پشتیبانی اکانت استور را رعایت کند و مشکلات خود را با لحنی رسمی در نهایت ارامش و ادب مطرح نماید، در صورت پرخاشگری/ بی ادبی / بی احترامی گفتگو قط شده سفارش وی مسدود شده و دسترسی کاربر بدونه عدوت وجه بسته خواهد شد

به هیچ وجه بیشتر از ظرفیت ذکر شده در اکانتی که خریداری میکنید نباید استفاده کنید در صورت استفاده بیشتر از ظرفیت خریداری شده دسترسی شما بدونه عودت وجه به اشتراک مسدود میشود

پشتیبانی اکانت استور تمام تلاش خود را برای بر طرف نمودن مشکلات مربوطه انجام میدهد تا رضایت کاربر را جلب نماید

شرایط بازگشت وجه :

در صورت وجود مشکل در اکانت و درخواست عودت وجه در صورت رفع نشدن مشکل شما از سوی تیم فنی سایت وجه پرداختی شما پس از ۷۲ ساعت از همان طریق پرداختی به حساب شما عدوت می گردد

هزینه ثبت سفارش و کارمزد از مشتری کسر میشود

حریم خصوصی، و امنیت (privacy & security)

محتوای حساب کاربری و اطلاعات کاربر نزد اکانت استور کاملا محفوظ و محرمانه است اکانت استور جهت تامیین امنیت اطلاعات کاربر تلاش خواهد کرد

اکانت استور تنها با حکم مراجع قانونی اطلاعات کاربر را در اختیار دیگران قرار میدهد و امنیت اطلاعات حساب کاربر را در برابر اقدامات غیرقانونی اشخاص ثالث را تضمین نمیکند

ما از اطلاعاتی ک جمع اوری میکنیم مثل ( ایمیل/ شماره تماس) برای تعامل مستقیم با شما و اطلاع رسانی استفاده میکنم

در صورت که سوالی دارید و یا نیاز به راهنمای دارید با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید
اخرین بروزرسانی: 24 اسفد 1400